Ile było Drectioners.

4 lutego 2012

0.Prolog. `darling how i miss you

Zaczniemy od przedstawienia mnie. Styles. Effy Styles. Mieszkam w Londynie wraz z siódemką zakręconych ludzi. Mieszkamy w 420 metrowym penthousie. Mamy sześć pokoi na górze i łazienka oraz dwa na dole i dwie łazienki oraz jadalniosalonokuchnię. Może takie pytania skąd nas stać na penthouse i to na West End ? I to bez finansowej pomocy rodziców i bez ich obecności ? Otóż piątka z moich współlokatorów to One Direction. A Harold to mój brat. Mieszkamy jeszcze z moją młodszą siostrą i moja najlepszą przyjaciółką - Joy. Siostra. Młodsza dwa lata. Wyższa ode mnie o 4 cm a ja jestem niższa od Harrego o 17. Zero podobieństwa między nami. Ona wysoka brunetka . Ja niska blondynka. Mój brat - głupek. Zyan - przyjaciel. Liam - tata. Niall - słodziak. Louis - zabawny , były chłopak.

1 komentarz:

  1. Siemka.
    Sory za spam, ale wczoraj dodałaś u mnie na blogu komentarz na www.hands-up-girls.blogspot.com, więc pomyślałam że pewnie jesteś zainteresowana tym że dodałam dzisiaj tam drugi rozdział; ] Pozdrawiam i czekam na 1 rozdział u ciebie
    Gabi xDD

    OdpowiedzUsuń