Ile było Drectioners.

19 lutego 2012

7. `if we could only have this live for one more day

- Dobra, to wy się rozpakujcie a ja idę do pokoju. - Zanim zdążyły mi odpowiedzieć, poszłam sobie. W pokoju przebrałam się, po czym zgarnęłam papierosy i mp4. Puściłam Ed'a i wyszłam na balkon. Powoli zsunęłam się po ścianie. Zapaliłam kolejnego papierosa. Zaciągnęłam się nim a pojedyncza łza spłynęła po moim policzku. Zbytnio zaczęłam się angażować. To mnie raniło. Nagle coś, a raczej ktoś dotknął mojego ramienia. Był to mój przyjaciel. Wyciągnęłam słuchawki i wstałam, po czym z całej siły przylgnęłam do Zayan'a. On gładził mnie po plecach a ja płakałam mu w ramię. Otarłam łzy
- Zmoczę Ci cały podkoszulek.
- To tylko podkoszulek. Przyjaciółka jest ważniejsza. - Uśmiechnęłam się przez łzy. - To co się tym razem kocie stało?
- Zaczęło mi znowu chyba zależeć na Lou. Ale z drugiej strony jest Niall. Ja już nie wiem co mam robić - Łzy zaczęły mi znowu spływać po twarzy.
- Dobra przebieraj się i złaź na dół. -Zayn wyszedł, a ja wybrałam sobie ubranie i się w nie przebrałam. Schodząc ze schodów zawahałam się. Nie wiedziałam czy jestem gotowa spojrzeć w ich oczy. W końcu zwiałam w połowie koncertu. Wzięłam głęboki oddech i zeszłam. Zayn rozmawiał o czymś z Lou. Ten podszedł do mnie.
- Effy, wiem ,że minęło trochę czasu od naszego rozstania ale ... ale chciałbym spróbować raz jeszcze. - Stałam tam jak zamurowana. Oczy chyba miałam jak talerze.
- Eee... Ja... Lou... . - Zarzuciłam mu ręce na szyję i pocałowałam go w usta. - To chyba ci wystarczy. - Nim Louis zdążył mi odpowiedzieć, usłyszeliśmy głośny tupot i trzask zamykanych drzwi. Mignęła mi tylko blond czupryna. Niall ? Co on odpierdala ? Harry też wstał z kanapy, popatrzył na nas, pokręcił głową, po czym poszedł do swojego pokoju. Liam podszedł do nas i poklepał Lou po ramieniu, po czym poszedł do pokoju. Joy i Caroline nie było. Popatrzyłam się na Louis'a wielkimi oczami
- O co im k...urczaczek chodzi ?!
- Nie wiem kochanie. - Pocałował mnie w usta.


________________________


Dodaje tyle. Wiem ,że krótko ale... :<

5 komentarzy: