Ile było Drectioners.

28 lutego 2012

Prolog + Bohaterowie

Siedziałam na pudle z moimi rzeczami, machając nogami. No tak dzisiaj wielki dzień, przeprowadzka inaczej zwany ten dzień 27.08. A może w ogóle powiem kim ja jestem ? Jestem Darcy Weis . urodzona 02.09.1996. czyli mam prawie 16 lat. Duże, brązowe oczy i tego samego koloru włosięta. Nie zbyt się lubię ale powiem , że ryjek mam nawet sympatyczny. Mówią na mnie małe zło. Mam raptem 165 wzrostu, więc to uzasadnione. Bardzo lubię One Direction słucham też raczej pop'u. Zajmuję się grą na gitarze i śpiewaniem. Cóż jeszcze. Jestem polką, nie wiem jakim cudem mam takie nazwisko ,ale... . Imię to cudny wymysł rodziców. Dobrze ,że nie Hope. Mieszkam, przepraszam mieszkałam w małym mieście, 80 kilometrów od Krakowa, w Tarnowie. No i jeszcze mam świra na punkcie Niall'a Horan'a. A o to ja.
Ale wróćmy do tego co aktualnie sie dzieje. Przeprowaszam się do Londynu, do tego samego miejsca w którym mieszka mój ulubiony zespół. Fajnie ,że rodzice zgodzili się aby zamieszkać tak trochę daleko od pracy taty. Mama narazie zrezygnowała z pracy. Przepraszam was ale muszę kończyć bo firma przeprowadzkowa już musi zabrać rzeczy, a my mamy za 4 godziny samolot z Krakowa. Musimy przecież jeszcze dojechać.

__________________________________

Podoba wam się ?

4 komentarze:

  1. Fajny blog xD
    zaciekawił mnie tak , że już nie moge doczekac nastepnego rozdziału xD

    tt:@natalka254

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe.:) ;*

    + ZAPRASZAM do mniee ; http://one-direction-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń