Ile było Drectioners.

12 lutego 2012

2. ` god damn you're beautiful to me

Nagle zadzwonił mój telefon. Szybko pobiegłam na górę. Z jednej strony chciałam żeby mnie pocałował. Z drugiej jednak nie. Bałam się. Bałam się tego ,że go zranię. Wiedziałam ,że on mnie nie zrani. Niall taki jest. Nawet muchy nie skrzywdzi. Spojrzałam na wyświetlacz. Dzwoniła Claudia. Druga przyjaciółka.
- Hej pedale. Pamiętaj ,że dzisiaj masz przyjść na ósmą.
- Okej - i zanim zdążyła zapytać dlaczego mam roztrzęsiony głos rozłączyłam się. Chwile posiedziałam w miejscu odetchnęłam i zeszłam.
-Zayn odwiózł Mel. Odwieźć cię ? Jadę do BRIT więc mogę cię zabrać ze sobą. - Zrezygnowałam z jazdy moim autem i wsiadłam do pojazdu Niall'a. Do BRIT dojechaliśmy o 7.45.
- Czekaj Effy. - Zatrzymał mnie Horan.
- Po co ?
- Zostawiłaś coś wtedy na dole.
- Co ? - Spytałam zaciekawiona. Torbę , telefon i portfel miałam.
- To. - I mnie pocałował w usta. Czułam jak motyle w moim brzuchu odżywają.

*retrospekcja*

Siedzimy wszyscy na kanapie. Ja z Louisem przytulamy się. Obydwoje mam w oczach łzy. 
Przed nami stoi manager chłopców.
- Louis musisz zerwać z siostrą Harr'ego. Ten związek szkodzi waszej karierze.
- Ale ja ją kocham. Nie mogę zerwać z Effy. Jest całym moim życiem - tutaj Louis na mnie patrzy. Ja nie mogę się powstrzymać i z płaczem biegnę do pokoju, To koniec. 
Jestem tylko przeszkodą na ich drodze do kariery. Popatrzyłam po pokoju i zaczęłam pakować walizki

*koniec retrospekcji*

Wróciłam do nich po pół roku. Razem z przyjaciółką i siostrą. Od tamtego czasu wszyscy żyjemy w zgodzie. Z Louisem nigdy do siebie nie wróciliśmy. Potem jakiś czas był z Eleanor ale zerwali po pół roku. Liam też miał dziewczynę. Danielle. Zerwali ze sobą 3 miesiące temu. Szkoda. Byli świetną parą a Dan super dziewczyną. No niestety sława wszystko psuje. Myśląc tak wpieprzyłam się w drzwi od BRIT, Nie żebym robiła to codziennie rano. Zauważyłam śmiejącą się Claudię.
- Geju ty zamiast się śmiać pomogłabyś.
- Już pedałku - wyciągnęła rękę po czym się przytuliłyśmy. Niall zdążył już gdzieś zniknąć. Musiałyśmy udekorować scenę bo dzisiaj mimo ,że ostatni dzień szkoły to jest drugi czwartek miesiąca i jakaś gwiazda ma koncert po lekcjach. ustawiłyśmy pięć mikrofonów na ścianie za sceną zawiesiłyśmy wielki napis BRIT. Zajęło nam to pół godziny. Akurat zdążyłam na zajęcia z emisjii głosu. W połowie zajęć weszła dyrektorka.


______________________________________

Tak więc dokończyłam pierwszy rozdział. Wyszło dłuższe niż planowałam.

Jeśli ktoś chce być informowany niech pisze na gg na 41327833

Kocham was duupy 
_________________________________________


Claudia Ava Sheeran - lat 18. Młodsza siostra Ed'a Sheeran'a. Tak samo jak brat śpiewa i gra na gitarze. Jest szalona , nieprzewidywalna i nieodpowiedzialna. Kompletnie inna niż jej chłopak. Może dlatego są razem. Jest w związku od miesiąca z Liamem ale nikt o tym nie wie oprócz tej dwójki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz